hellgate

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

hellgate

hellgate

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي خاص بسرفر HellGate

3 مشترك

سعدونى بسرعه مش عارف العب بئميلى --->MaYaR

*ElmasreY*
    *ElmasreY*

سعدونى بسرعه مش عارف العب بئميلى --->MaYaR Empty سعدونى بسرعه مش عارف العب بئميلى --->MaYaR

مُساهمة  *ElmasreY* الأربعاء أبريل 07, 2010 5:22 pm

واحد يا جماعه طلب يلعب بالأميل بتاعى و باحسبو مس مدسر عشانو جرانى رحت كتبتهولو اتارى طلع ارشر
    و الواد دة امبوت و هوا دلوقت افتح اميلى و مش عارف العب بية
    و الواد ده اتبند 4 مرات قبل كده
    و اسم اميلو الارشر
    اشراكت
    ashrakt1
    ممكن تسعدنى يا جم ام الله يخليك ساعدنى انا يعتبر فولت 15
    ساعدنى بليز يا مان والله باحسبو البى ام و ماختش بالى من الاسم الا بعد لما كاتبتو
    و قاعت اتحيل علية مش رادى يسيبو
    *ElmasreY*
    *ElmasreY*

سعدونى بسرعه مش عارف العب بئميلى --->MaYaR Empty رد: سعدونى بسرعه مش عارف العب بئميلى --->MaYaR

مُساهمة  *ElmasreY* الأربعاء أبريل 07, 2010 5:32 pm

مش عارف العب بالأميل باجى افتحة بيهنج عندو و بردو بيفتحو قابلى ساعدنى يا جى ام او يا ايمن بليز
    *ElmasreY*
    *ElmasreY*

سعدونى بسرعه مش عارف العب بئميلى --->MaYaR Empty رد: سعدونى بسرعه مش عارف العب بئميلى --->MaYaR

مُساهمة  *ElmasreY* الأربعاء أبريل 07, 2010 7:28 pm

يا جماعه انتو مش بتردو لية دة عرف كل املاتى عشان كل املاتى مختلفة بأرقام
    سعدنى يا جى ام عايز اغير باسورد الاميل
    Queen

مُساهمة  Queen الخميس أبريل 08, 2010 7:29 pm

هههههههههه اولا انا فرحااااااااان فيك اوى اوى وتستاهل عشان انت لو بتفكر كان زمانك عرفت تعمل ايه اسهل حاجه غير الباسورد الى هوا مش هايعرف يغيرو من غير البينات بتاعت الاكونت وياريت تكون فهمت Razz Razz Razz Razz
    *ElmasreY*
    *ElmasreY*

مُساهمة  *ElmasreY* الجمعة أبريل 09, 2010 11:52 pm

فهمت يا عم الزكى بس الواد حرامى خبرة شال الاستف فى البانك و عامل باسورد للبانك ورينى شطارتك يا خبرة معن الموضوع خلص بس ورينى انت لو مكانى هاتعمل ايه يا زكى سعدونى بسرعه مش عارف العب بئميلى --->MaYaR Icon_biggrin
    *ElmasreY*
    *ElmasreY*

مُساهمة  *ElmasreY* الجمعة أبريل 09, 2010 11:59 pm

اهو نرغى شوية على الفاضى و المليان ههههههه
    لا بجد والله وحشتنى يا عمر انت لية مابقتش تفتح على السيرفر ؟ سعدونى بسرعه مش عارف العب بئميلى --->MaYaR Icon_cry
    Queen

مُساهمة  Queen السبت أبريل 10, 2010 2:38 am

بص انا لو معايا البينات هاكلم الجى امك واديهالو واجيب باسورد البنك عشان مافيش فى صفحه تغير الباسورد ارجاع باسورد البنك

وانا مش بفتح السيرفر عشان اضحك عليا من صاحبى ومدانش الكاس وكمان زهقت من تهيس ورجعت العب كونكر العاديه وانا على سيرفر اورانوس ولو حد عايز يكالمنى انا اميلى اسمو RaFaiLo وفى واحد تانى بس مش هاعرف اكتبو
    Modser
    Modser

مُساهمة  Modser السبت أبريل 10, 2010 11:22 am

المشكلة خلصت واتحلت من زماااااااااااااااان يامعلمين cheers

الوقت/التاريخ الآن هو السبت مايو 18, 2024 7:12 am